Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #1

Welkom bij een nieuwe reeks op Florence Vlogt! In deze rubriek kun je elke week een artikel verwachten met foto’s van mijn eten. Ik wil hierbij benadrukken dat de foto’s niet zijn ingedeeld per dag, want dit worden geen ‘wat ik per dag eet’ artikelen. Elke dag heb je andere behoeftes en die zijn voor iedereen anders. De hoeveelheden die ik per dag eet kunnen voor jou te weinig of te veel zijn. Ik wil hiermee voorkomen dat ik de indruk wek dat dit is wat je ‘moet’ eten.

Laten we beginnen! 😀

IMG_0230

Als je mijn vlogs volgt kon je zien dat ik een doos met verschillende tussendoortjes van Bites we Love had gekocht. Dit was het laatste tussendoortje van de doos. Ik vond deze redelijk. Ik zou niet op nieuw deze doos aanschaffen want ik vond maar 1 van de 4 tussendoortjes de moeite waard.

IMG_0241

Afgelopen vrijdag was ik met mijn moeder boodschappen gaan doen, en toen kwam ik deze vegetarische burgers tegen van Bé, de mais gele wortel burger met kerrie. Ik at deze met gebakken champignons op een broodje. Jammie!

IMG_0242

Bij de Lidl hadden ze afgelopen week Aziatisch week en daar kwam ik dit toetje tegen. Vroeger at ik vaker lychees bij mijn opa, dit vond ik toen erg lekker. Ik besloot dit toetje te proberen en hier heb ik geen spijt van gehad! Dit was zó lekker, ik zou het zo weer opnieuw kopen!

erwt3

Komende donderdag kunnen jullie het recept verwachten van deze erwtenballetjes. Ik nam deze mee voor de lunch op school. Ik kreeg meerdere goede reacties!

IMG_0257

Liga daybreak als tussendoortje 🙂

IMG_0252

Als snelle maaltijd na een lange dag school maakte ik couscous met gebakken groente en kruidenmix.

IMG_0256

Deze reep kwam ik tegen bij de appie to go. Het klonk me erg lekker en dat was ‘ie ook. Ik vond het een beetje een gezondere versie van de liga fruitkick.

DSC00304

Dit is eigenlijk mijn standaard ontbijt. Chocolade havermout. Ik ben hier zo dol op dat ik hier elke ochtend opnieuw weer trek in heb.

DSC00302

Ik maakte deze Dahl met naanbrood en een lauwe tomatensalade. Het recept hiervan verschijnt volgende week donderdag. We misten hier thuis nog iets fris erbij, ik moet nog even bedenken wat hier bij kan.

Dit was mijn eerste foodfoto’s! Tot volgende week!

x Florence

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

