Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #2

Goedemiddag allemaal! Een nieuwe week is aangebroken. Laten we even terugblikken op het eten dat me afgelopen week heeft gesmaakt! šŸ˜€

IMG_0259

Tijdens het werken nam ik een lekker banaantje als tussendoortje. Ik neem ze niet vaak, maar soms krijg ik er ineens enorme trek in.

IMG_0260

Zo ziet gewoonlijk mijn lunch eruit, kaas, zoet en ik had een spread gemaakt van champignons!

IMG_0261

Mijn moeder wilde graag nog eens pasta carbonara eten, dus besloot ik dit klaar te maken. Het smaakte helaas niet helemaal naar carbonara haha maar het was wel lekker.

IMG_0266

Met deze chocomelpoeder maak ik elke dag mijn havermout. Ik heb ook al eens een huismerk geprobeerd, maar deze heeft veel meer smaak. Erg lekker.

IMG_0264

Mijn favoriete gerecht blijft toch altijd pasta met rode saus. Ik maakte hem voor de eerste keer met vegetarisch gehakt. Ik vond het okƩ, wel minder lekker dan gewoon gehakt. Je moet niet een te grote hoeveelheid van die vleesvervanger in je mond hebben, dan is het wel lekker.

IMG_0279

Hmmmm gekookt ei op een boterham is zĆ³ lekker..

IMG_0280

Van deze champignonburger stond gisteren het recept online! Ik vond het erg lekker.

IMG_0287

Op school zorgen we altijd samen voor de lunch. Iedereen neemt altijd iets mee. Ik nam deze keer lekker gekookte eitjes mee!

IMG_0289

Ook nam iemand deze spinazie-broccoli soep mee, jammie.

IMG_0288

En weer iemand anders nam deze groentespread mee, die ik op een aantal boterhammetjes smeerde, erg lekker.

IMG_0290

De dag erna besloot ik deze spread zelf na te maken. Hij is echt goed gelukt! Ik ga hem komende week opnieuw maken en dan kunnen jullie het recept verwachten!

IMG_0293

Zaterdag probeerde ik voor het eerst een vegetarische kroket uit. Ik vond hem goed geslaagd, zeker voor herhaling vatbaar!

IMG_0361

Valentijnsdag!

IMG_0360

Voor Raymond maakte ik deze nutella wentelteefjes. Mijn Valentijn!

IMG_0366

Spontaan hebben we gisteren besloten naar Antwerpen te gaan. ’s Avonds zaten we bij een super leuk tentje waar ik deze Apple Tea bestelde, heel lekker, met kaneel en kruidnagel.

IMG_0367

En Raymond zijn drankje moest ook even op de foto…

Fijne week!

xx Florence

Geef een reactie

