Boeken·Favorieten

Favoriete: Tijdschriften

Jaren geleden was ik echt verslaafd aan tijdschriften. Ik kocht elke week een aantal tijdschriften, had een aantal tijdschriften die ik elke week/maand aanschafte en daarnaast probeerde ik ook steeds andere uit. Na een tijdje heb ik dit gelukkig kunnen afbouwen, het kost namelijk klauwen met geld.

Wel heb ik altijd één á twee tijdschriften gehad die ik las. Die veranderde ook naarmate ik wat ouder werd en andere interesses kreeg. Dit zijn momenteel mijn favorieten!

flow

Flow
Hier heb ik nu een abonnement op. Ze omschrijven zichzelf als een tijdschrift over dingen anders doen en nieuwe keuzes maken, klein geluk, dagelijks leven en het mooie van niet perfect hoeven zijn.

Ik vind de Flow echt een cadeautje om elke maand te krijgen. De artikelen geven me een bepaalde rust en het inzicht dat juist de kleine dingen in het leven er toe doen. Ook zitten er elke maand leuke dingetjes bij. Zo heb ik al eens een uitscheurkalender gehad, postkaarten, stickers, een zakje voor een waxinelichtje enz. Dit tijdschrift is echt een rustmomentje.

yogam

Yoga Magazine
Ja, ook hierop heb ik een abonnement haha. Yoga magazine staat zoals de naam al zegt volledig in het teken van yoga. Dit boekje komt helaas maar 1x per 2 maanden, maar dat maakt de vreugde wel extra groot als hij er is. De artikelen wisselen zich af tussen verhalen van yogi’s en serie’s met houdingen. Ook heeft yoga magazine elk jaar een festival, waar ik dit jaar heel graag naar toe wil.

psych

Psychologie Magazine
Shame on me, ook hier heb ik een abonnement op! Dit is echter maar een 3-maanden proefabonnement wat ik met kerst cadeau heb gekregen.

Ik vind dit een heel goed tijdschrift, de artikelen zijn duidelijk en niet moeilijk om te lezen. Ook staan er regelmatig tests in, super leuk om te doen. Verder vind ik de artikelen die over zelfverrijking gaan in dit blad erg interessant om te lezen.

bigBit232

Bit
Ik ken dit tijdschrift nog maar net, maar wat een mooie is dit zeg! Goede, leuke artikelen die zich afwisselen met informatie, ik zou dit tijdschrift opnieuw kopen. Ik heb ooit een abonnement gehad op de Cap, een Belgisch paardentijdschrift. Die vond ik ook heel goed maar als Nederlander is dit toch een leuker blad om te lezen!

Geef een reactie

