Home

Wooninspiratie

De laatste tijd ben ik meer en meer geïnteresseerd in meubels en accessoires voor in huis. Het is begonnen denk ik toen Raymond en ik een nieuw bed gingen kopen. We kwamen toen in heel veel meubelwinkels en daar zag ik zo veel leuke dingen, dat ik niet kan wachten tot ik zelf een plek heb om in te richten.

Als ik onderstaande foto’s bekijk, zie ik dat ik wel hou van industrieel, scandinavisch maar wel knus en warm.

home1

home2

Raymond en ik vinden dit echt super tof, we zouden zoiets wel zelf willen maken.

home3

home4

Ik zou wel zo een gigantisch paardenschilderij willen hebben, lijkt me zo mooi.

home5

Ik zie mezelf helemaal zitten lezen in zo een stoel..

marble1

home6

Ik zou graag een grote houten tafel met van die robuuste poten willen.. Zo mooi!

home7

home8

Ik droom al heel lang van een ingebouwde boekenkast..

home10

home12

Die schilderijen, wauw..

home13

Volgens mij krijg ik Raymond nooit zover 😦

home14

Live your dreams!

home15

home16

Die poster!

Een gedachte over “Wooninspiratie

Geef een reactie

