Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #3

Nieuwe week, nieuwe foodfoto’s!

We begonnen deze week met ons 2e dagje in Antwerpen.

IMG_0374

Altijd leuk, een ontbijtbuffet. Ik nam 2 sneden brood met gekookte eitjes! Yum!

IMG_0375

Toen we trek kregen in een tussendoortje gingen we bij Sébastien zitten, een leuk tentje in het centrum. Ik nam daar deze aardbeienyoghurt met rode vruchten en muesli. Raymond nam carrot cake.

IMG_0376

In een super leuke winkel in Antwerpen hadden we nog deze repen gescoord. Die nam ik lekker als tussendoortje in de trein. De binnenkant was marshmallow, met daarop een laagje karamel met stukjes amandel en eromheen een heerlijk dikke laag pure chocolade.

IMG_0389

De spread waarvan het recept al online staat, vond ik zó lekker. Ik heb hem elke dag gegeten. Ik ga deze week een soortgelijke maken, zo lekker is ‘ie!

IMG_0388.jpg

In Antwerpen waren we echt even in de chocolade hemel. Thuis is dit al een hele tijd mijn favoriete chocolade. Hier mag je me echt voor wakker maken!

IMG_0391

Typische lunch. Kaas, groentespread en lekker pure vlokken!

tumblr_mh06pu471k1ql5nq3o1_500_zpsdce019d3

Hebben jullie al door dat ik een chocoholic ben? Puur please 🙂

IMG_0392

Ooh, en ik sla geen dag over zonder een appeltje. Kijk hoe mooi deze is..

IMG_0393

En ja, nog steeds mijn favoriete ontbijtje: chocoladehavermout.

Dit zijn dus echt mijn lievelingssnoepjes! En dan vooral de bosbessensmaak.. jammie

IMG_0399

Even snel tussen het shoppen door..

IMG_0400

Waar we de week goed begonnen, in Antwerpen, sloten we hem ook goed af door te gaan uiteten. Spoil yourself 🙂 We gingen tapas eten bij Harvey. In de eerste ronde namen we warm knoflookbrood, risottoballetjes en Raymond nam nog een mini wrap met kip.

IMG_0401

Hier zie je de derde ronde al haha oeps. Raymond had iets van eend. En we namen nog gefrituurde courgette en champignons gevuld met duxelle. Die champignons had ik ook al in de 2e ronde, zo lekker waren ze dus!

IMG_0402

Raymond had nog zin in een toetje dus deelden we nog dit chocolade taartje. Zo eentje waar de warme chocolade nog uitstroomt als je hem open maakt… Goddelijk!

Volgens mij moet ik eens een artikel gaan schrijven over chocolade, de voordelen enzo.. haha.

Chocolate-Quotes-17

Geef een reactie

