Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #4

De 4e foodfoto’s alweer. Time flies!

IMG_0408

Jammie, bij Raymond thuis hebben ze nutella. En pure hagelslag… ❤️

IMG_0410

Raymond had zin in pasta pesto, dus dat maakten we. Met paprika en champignons en de tomaat uit de oven.

IMG_0412

Ik was in een avontuurlijke bui. Ik nam yoghurt met nesquik erdoor, met muesli. Achter zie je Raymond zijn ontbijtje haha.

IMG_0419

Ik heb al heel lang geen sultana koekjes meer gehad, ik had me er echt in tegen gegeten. Maar deze naturel kan ik nog af en toe wel eten.

IMG_0420

Achter: Raymond’s ontbijt. Voor: mine!

IMG_0422

YUM! Blijft mijn lievelingseten. Pasta met verse tomatensaus, champignons, en een in stukjes gesneden groenteburger. Topped with cheese ofcourse..

IMG_0426

Ik voelde me zo beroerd afgelopen donderdag. Ik nam een dienblad en lunchte lekker op bed :).

IMG_0431

Jaja, zoals in de vlog van gisteren te zien was, had ik pepernoten gevonden. Die moest ik natuurlijk eten deze week. JAMMIE!! Ik had ze echt serieus gemist.

IMG_0448.jpg

Op school nam ik boterhammetjes met pesto en groentespread. Ook nam ik 2 plakjes bananenbrood! Yummmmm..

IMG_0456.JPG

Balvita Crunchy in de smaak abrikoos als tussendoortje. Ik heb ze in Nederland eigenlijk nergens gezien. Deze heb ik laatst in België gekocht.

IMG_0471.JPG

Mijn vriendin had cake met rozijntjes gebakken. Lekker lekker.

IMG_0472

Oeps ik was vergeten een foto te maken. Raymond en ik waren gisteren uiteten bij Fameuse in Maastricht. Vooraf had ik tomatensoep met ricotta-basilicum crème. Omg, dit is echt de lekkerste soep wat ik in een restaurant heb gegeten. Zo goed!

IMG_0473

En als hoofdgerecht had ik ravioli met paddenstoelenvulling. Raymond nam risotto met kalfsvlees. We hebben echt genoten!

Fijne week!!

 

2 gedachten over “Foodfoto’s #4

  1. Pingback: Chocolade

Geef een reactie

