Favorieten·Food

Favoriete: broodbeleg

Hallo allemaal,

Terwijl ik dit schrijf, schijnt het zonnetje heel lekker door mijn raam. Hier kan ik zo van genieten. Hopelijk schijnt het zonnetje ook als jij dit leest.

Vandaag laat ik jullie mijn favoriete broodbeleg zien. ­čÖé

Maaslander_30+_-jongbelegen_plakken1

Kaas.

I love cheese on my bread. Ik eet elke dag kaas, anders mis ik het serieus. Het liefste eet ik jong belegen plakken. Geef me geen blok kaas want daar kan ik niet mee overweg. Daar raak ik dan weer gefrustreerd van en vervolgens zit ik onder de wondjes op mijn handen..

IMG_0290

Groentespread.

Ik maak sinds een maand elke week zelf een groentespread en ik vind het echt heerlijk. Vooral de variant met aubergine en paprika. Super yum.

9ca54d3b8e9fbf1a10f2b5dfb24020fe_1348516961

Pesto.

Pesto is niet alleen lekker door de pasta, het is ook super lekker op brood. Alle soorten, niet alleen de groene. Ook lekker is om een boterham ermee in te smeren en dan eventjes in de over te leggen. Of met een plak kaas. Of met gegrilde groente. Just try.

vlokken-puur

Pure chocolade vlokken.

Ik ben best wel een zoetekauw. Ik HOU van chocolade. Pure chocoladevlokken eet ik dan ook bijna elke dag. Voordal die van de Ruijter zijn echt verschrikkelijk lekker. Die zijn zo intens van smaak!

_74914115_nutella_624

Nutella.

Ja, hehe, duhh! Who doesn’t love it?

AHI_434d50313835383636_1_LowRes_JPG

Witte chocopasta.

Lekker voor de afwisseling haha. Vroeger hadden we deze alleen tijdens de carnavalsvakantie. Echt zo een gelegenheidsbroodbeleg. Volgens mij heb ik net een nieuw woord uitgevonden.

de-ruijter-specials-intense-puur

Intens puur.

Ooooohhh deze hagelslag is z├│ lekker.

Ok├ę, duidelijk dat ik chocoholic ben.

Een gedachte over “Favoriete: broodbeleg

  1. Pingback: Foodfoto’s #5

Geef een reactie

