Boeken

Op mijn boeken wishlist

Goedemiddag!

Er zijn nog een hele boel boeken die ik wil lezen. Laten we eens de hoogste op mijn lijstje bekijken.

9200000051781041

Jojo Moyes – Een leven na jou

Ik ben fan van Jojo Moyes. Ik koop haar boeken zonder te weten waar ze over gaan, want ze zijn toch goed. Dit is het vervolg op Voor Jou. Een van haar beste boeken, tevens ook de eerste die ik van haar heb gelezen. Ik ben zo nieuwsgierig naar dit boek.

9200000052529112

Sophie Kinsella – Shopaholic grijpt in

Voordat Jojo Moyes mijn lievelingsschrijfster werd, was Sophie Kinsella dit. Sophie staat zeker nog altijd op een mooie tweede plaats en toen ik zag dat volgende maand het nieuwe deel van de Shopaholic serie uitkomt, kwam hij meteen op mijn wishlist.

9200000040653395

Sophie Kinsella – Niet te filmen

Dit boek van Sophie kwam vorig jaar al uit, maar heb ik nog steeds niet gelezen. Shame on me! Volgens mij is dit wel een boek dat meer gericht is op ‘jeugd’. Maar ach, ik ben toch nieuwsgierig naar wat ze heeft geschreven.

9200000045983294

Danielle Steel – Pegasus

Ik heb nog nooit een boek van Danielle Steel gelezen, maar deze sprak me wel aan. Ik zag hem laatst liggen bij de boekhandel en uiteraard werd ik meteen door de cover getrokken. Ook het verhaal lijkt me mooi. Het speelt zich af vlak na de oorlog. Sinds ik Portret van een  Vrouw van Jojo Moyes heb gelezen, heb ik wat meer interesse in boeken en films van rond die tijd.

9200000005529344

Nelson Mandela – De lange weg naar vrijheid

Ik zal heel eerlijk zijn, ontzettend veel weet ik niet over deze man. Ik weet wel dat ik altijd over hem dacht als een soort wereldvader. Een man die goed is. Ik ben dan ook oprecht geïnteresseerd in zijn autobiografie die hij grotendeels zelf heeft geschreven.

9200000017733726

Alan Gratz – De jongen die tien concentratiekampen overleefde

Ja we zitten even in de wat serieuzere boekenhoek. Toen ik de links voor dit artikel opzocht kwam ik dit boek tegen. Het verhaal sprak me aan en ik zag een zeer lovende recensie waardoor dit boek meteen op mijn to read lijst belande. Er staat ook dat het zowel voor volwassenen als jongeren geschikt is, waardoor ik verwacht dat het niet te moeilijk te lezen zal zijn.

9200000040419290

Paula Hawkins – Het meisje in de trein

Dit boek werd thriller van het jaar 2015, waardoor mijn interesse werd gewekt. Het zou een spannend plot moeten hebben dat je vasthoud tot de laatste pagina. Klinkt goed toch? Ik ben zelf niet zo van de thrillers, maar af en toe vind ik het wel leuk voor de afwisseling.

1001004010949450

Jonas Jonasson – De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween

Volgens mij begon de moeder van mijn oppaskindjes ooit over dit boek. Het is me altijd bij gebleven en ik wil het dan ook al een hele tijd lezen. Het zou een ‘hilarisch’ boek moeten zijn als we de recensies mogen geloven. Toch maar eens vragen of ik dit boek kan lenen.

Zo, een behoorlijke lijst is het al. En dan heb ik nog niet eens de boeken erbij gezet die ik wel al in huis heb en nog moet lezen.. Hebben jullie nog tips?

Liefs!

Geef een reactie

