Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #5

Jammie, ik krijg altijd honger als ik de foodfoto’s in elkaar aan het zetten ben haha. Laten we snel gaan kijken naar al het lekkers van deze week!

IMG_0474

Ik zag bij Appie deze nieuwe (?) vla liggen en ik besloot hem te testen. Wat een domper zeg, de hazelnoot is ver te zoeken.. Ze hadden ook nog een intense vla pure chocolade waar ik ook enthousiast over werd, maar nu twijfel ik of die niet ook een teleurstelling zal worden.

IMG_0479

Oooooh, gister zagen jullie het recept hiervan! Dit was zo lekker. Ik had zelf currypasta gemaakt en dit met groenten en rijst en kipstuckjes gegeten. Trouwens de eerste keer dat ik de kipstuckjes probeerde en omg, jammie! Die ga ik echt wel vaker kopen!

IMG_0480

Alweer een (voor mij) nieuw toetje proberen. Deze was een groter succes! Lekker romig en vol van smaak.

IMG_0484

Bij de Lidl vond ik deze Carrot Cake Cupcakes. YUMMY!!!! Echt serieus super mega lekker. Smeuïg, vol van smaak en lekker gekruid! Go get these!

IMG_0485

Even vitamine C bijtanken.

IMG_0488

In dit artikel liet ik jullie de extra pure hagelslag van de Ruijter zien. Deze week kwam ik een budget versie tegen bij de Lidl. Deze heeft wel ‘maar’ een percentage van 40% cacao, wat tegenover de Ruijter met 60% toch een stuk minder is, ja dit proef je zeker, maar toch is deze ook erg lekker.

IMG_0490

FRIET! Met vegetarische kroket en appelmoes! 😀

IMG_0491

Golden kiwi’s, I love them!

IMG_0489

Mijn zelfgemaakt carrot ‘cake’ tussendoortje. Donderdag komt het recept online! 🙂

IMG_0492

Breakfast as usual. Havermout! 😀

IMG_0495

Yes! 2e poging tot het maken van linzenballetjes deze week, en ze zijn gelukt!! Komende zondag staat het recept online. 🙂

Liefs,

Florence

Een gedachte over “Foodfoto’s #5

Geef een reactie

