Reizen

Ik ga naar Texel en ik neem mee…

Op het moment dat jullie dit kunnen lezen zitten Raymond en ik een weekje op Texel. Heerlijk lekker uitwaaien en schaapjes tellen.

Toen ik afgelopen weekend mijn spulletjes bij elkaar ging pakken heb ik op foto gezet wat ik allemaal inpak.

1

2 broeken..

2

Chilloutfit voor in ons huisje. Lekker warme trui en een joggingbroek.

3

2 dikke truien en een truitje met lange mouwen als eventueel extra laag.

6.jpg

En een mooie outfit voor specialere uitjes šŸ™‚

Verder neem ik nog wat toiletspulletjes mee:

8107119

En lekker wat theetjes en mijn lievelingschocolade

12

Verder gaat ook nog mijn laptop, yogamat, een goed boek en een dikke plaid mee.

Dat wordt een weekje genieten!

Liefs,

Florence

2 gedachten over “Ik ga naar Texel en ik neem mee…

Geef een reactie

