Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #6

Afgelopen week was ik op Texel en daar heb ik veel lekkere dingen gegeten. Kijk mee naar mijn eetdagboek van afgelopen week!

IMG_0501

Jammie, deze champignonburgers heb ik al vaker gegeten. Op Texel besloot ik ze weer eens te kopen.

IMG_0502

Raymond en ik kozen deze uit als toetje. We vonden hem mwah. Hij is wel lekker, en de pudding zelf is wel apart omdat hij iets zurig is. Maar heel speciaal is het niet.

IMG_0503

Oooh, deze gratins zijn van de Lidl. Dikke vette aanrader! Super lekker.

IMG_0506

Pannenkoeken! Zie je het hartje in de bovenste? Die had Raymond speciaal voor mij gemaakt! ❤

IMG_0507

Frikandellenbroodjes (BAH!) voor Raymond, en een gebakken eitje voor mij als ontbijt.

IMG_0508

Mijn zelfgemaakte carrot cake muffin als tussendoortje op het strand. Heerlijk.

IMG_0511

We gingen lunchen bij Paal 17, een hele leuke strandtent. Ik nam een omelet met mozzarella, courgette, aubergine en groene asperges.

IMG_0529

Ik had zin in pasta, Raymond had zin in witte pastasaus. Dit eten we bijna nooit want ik hou er niet zo van. Deze variant met champignons was wel goed te doen.

IMG_0530

Bij de Plus op Texel kon je zelf je doosje vullen met pasteitjes. We namen onderanderen puur cheesecake (come to mama!), melk amandel, melk cola (duidelijk een Raymond keuze) en wit appelcrunch.

IMG_0531

Onze laatste avondmaaltijd op Texel :(. Ik bakte de 2e champignonburger en voor Raymond pulled pork. Ondertussen ging Raymond frietjes halen.

IMG_0542

Lunchen op school. Iedereen neemt altijd iets mee. Super lekker en afwisselend!

IMG_0549

Ontdekking van de week. Almond butter. Het is als pindakaas, maar dan gemaakt van amandelen. Ik lust zelf geen pindakaas maar O.M.G. dit is heaven. Het is al bijna op haha.

IMG_0550

Op zondag nog even naar een verjaardag geweest.

IMG_0551

En we sluiten de week af met deze broccolitaart bij Raymond thuis. Speciaal met een stukje vega voor mij 🙂 Erg lekker was deze!

Fijne week!

 

Geef een reactie

