Food

Foodfoto’s #7

De 7e week vaan foodfoto’s alweer. Vinden jullie het nog steeds leuk om dit elke week te zien?

DSC00441.JPG

Maandag gingen Raymond en ik met Bailey wandelen. Onderweg zaten we lekker bij een restaurantje en daar at ik deze heerlijke pompoensoep. Echt super lekker met die room en parmezaanse kaas en pompoenpitten. Jammie!

IMG_0553

Afgelopen week konden jullie een review lezen van deze vegetarische pate van Zonnatura. Ik heb hem natuurlijk nog wat vaker gegeten deze week, ik zou hem alleen niet opnieuw kopen.

IMG_0561

Samen met een vriendin bakte ik deze heerlijke cake. Of ja, eigenlijk heb ik alleen de bakvorm ingevet. Wat ik zo slecht had gedaan dat de cake er niet uit kwam en uiteindelijk helemaal gebroken was…

IMG_0565

Lunchen bij Lunch&Zo. Echt een leuke tent met genoeg vegetarische opties. Dit broodje met parmezaanse kaas, zongedroogde tomaat, pijnboompitten en rucola smaakte echt heerlijk.

IMG_0566

Nasi met gemarineerde tofu. In de vlog van donderdag laat ik zien hoe ik die heb gemarineerd. Ernaast ligt cassavekroepoek. Echte heb ik nooit lekker gevonden en is bovendien niet vegetarisch.

IMG_0567

Helemaal blij was ik met deze perfecte appel.

IMG_0570

Broccoli-champignon quiche. Was echt boven verwachting lekker. Het recept vind je hier.

IMG_0571

Potje amandelpasta opgemaakt! In een week haha.

IMG_0573

Ooh hier komt donderdag recept van online. Dit was super lekker maar ik zeg lekker nog niet wat het is haha.

IMG_0574

Deze mouse was heel lekker maar niet extreem bijzonder.

Ik ben benieuwd wat voor nieuwe dingen ik deze week weer ga proberen. 🙂

 

Geef een reactie

