Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #8

Goedemiddag! Welkom bij foodfoto’s nummertje 8 alweer. Kijk mee naar alle lekkers van afgelopen week. 🙂

DSC00454

Vegetarische kookworst uitproberen. Hiervan verschijnt nog een review op de site.

IMG_0578

Wie doet nog meer eerst 1 koekje eten, dan het witte, en dan het laatste koekje?

IMG_0579

Pasta met spinazie en champignons voor mij, en pasta met spinazie en spekjes voor de rest in huis 🙂

DSC00460

Dit was niet zomaar een brownie, deze week lees je wat het was, en hoe het smaakte.. Stay tuned 🙂

DSC00465

Shakshuka, hiervan stond het recept gisteren online! Ik vond het voor herhaling vatbaar.

IMG_0580

Banaantje voor het sporten.

IMG_0581

Lekker gewandeld met Raymond en afgesloten met lekker gebak en thee. Ik dacht dat ik chocoladetaart had, maar het was dadeltaart haha. Wel erg lekker hoor. 😉

IMG_0582

Vegetarische popoen-zoete aardappelburger uittesten. Je kunt mijn review hier lezen.

IMG_0584

Oef, lang geleden dat ik deze smileys heb gegeten. Super lekker! Met een champignonburger en groentjes.

IMG_0588

Als ik uit school kom ben ik altijd laat thuis. Ik wil dan altijd wat makkelijks en snels maken. Ik besloot mijn linzenballetjes weer eens te maken met couscous. Couscous is altijd super snel klaar. Lekker en heel voedzaam gerechtje dit!

IMG_0591

Paasontbijt!!

IMG_0592

Fijne pasen! 😀

IMG_0594

Kijk wat ik vond bij Appie. Helaas viel hij me tegen. Ik zou hem niet opnieuw kopen.

IMG_0595

En ten slotte, dit brood. Ik zag deze bij de lidl. Hij smaakt een beetje naar Italiaanse bol maar dan in broodvorm haha. Erg lekker met een plak kaas!

Fijne week! XX

Geef een reactie

