Leven

Laatste dag van mijn leven

IMG_0029

Wat nou als ik wist dat morgen de laatste dag van mijn leven zou zijn? Wat zou ik dan doen? Hoe zou die dag eruit moeten zien? Door deze vraag aan jezelf te stellen kom je er eigenlijk echt achter wat je het belangrijkste vindt.  Wat zou ik doen?

Als eerste zou ik rond 7 uur opstaan. Waarschijnlijk is dat de tijd dat ik wakker wordt. Ik zou Raymond wakker maken en voor ons een ontbijtje op bed halen. Hierna zouden we nog wat kletsen en knuffelen en ondertussen chocolaatjes eten haha.

Rond 10 uur gaan we ons klaarmaken en gaan we naar buiten. Als het even mee zit kan ik ergens nog even paardrijden. Ook zou Bailey mee gaan.

IMG_0271.JPG

Om 12 uur komen mijn beste vriendin en haar dochtertje. We lunchen samen en spelen daarna spelletjes als Phase 10 en Skipbo. De chocolaatjes zijn niet aan te slepen. 😀

De middag verstrijkt, we gaan nog even in een leuk tentje koffie (ik thee ;)) drinken met wat lekkers erbij. Daarna gaan we lekker naar huis om te koken.

Ik maak een lekker gerecht met champignons, Toscaanse caré en gebakken krieltjes en dit eten we gezellig samen met mijn familie.

Na een lekker toetje (appelcrumble) gaan mijn vriendin en haar dochter naar huis. Ik zou nog even lekker wat met Bailey spelen en knuffelen. En lekker veel snoepjes geven.

Raymond en ik zijn de avond lekker met zijn tweetjes. We kijken een film en drinken thee. Waarschijnlijk past er niks meer in maar blijft Raymond me toch nog steeds volproppen met chocolade. Puur met zeezout..

Na de film val ik in slaap in zijn armen.

Wat zou jij doen op je laatste dag?

IMG_0388

 

 

 

Geef een reactie

