Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #9

Welkom in april! De 4e alweer vandaag, de verjaardag van mijn zusje. Ik laat je zien wat ik de afgelopen week zoal heb gegeten.

IMG_0596

Maandag was ik in Utrecht voor de 3FM Awards. Bij een leuk tentje at ik een broodje gegrilde halloumi met pesto. Ik had nog nooit halloumi geproefd maar het was zeker voor herhaling vatbaar.

IMG_0652

Jasmijnrijst met wolreepjes en groente.

IMG_0653

Ontbijtje op bed! Boterhammetjes voor Raymond en havermout voor mij. 🙂

IMG_0655

Jammie, boterham met pesto!

IMG_0657

Alweer een potje amandelpasta leeg, oeps.

IMG_0659

Lekker broccolisoepje gemaakt.

IMG_0660

Zo, nu heb ik alle drie de Mona intense vla’s geproefd. De puur is de lekkerste voor mij en de enigste die ik opnieuw zou kopen.

IMG_0666

Samen met een vriendin probeerde ik deze vegahamburger uit. Review komt deze week online! 😀

Liefs,
Florence

Geef een reactie

