Leven

Gedachtekronkels

De hele dag loop ik al na te denken over het bloggen en vloggen. Over 2 weken begin ik met fulltime werken. Ik ben er echt klaar voor en kan niet wachten tot ik weer een doel heb om te doen. Het is echt niet leuk om zo lang thuis te zitten. Het gaat gewoon vervelen.

Nu ben ik me aan het bedenken hoe ik dit ga combineren met mijn blog en vlog. Ik wil dit absoluut niet opgeven maar met deze frequentie zal ik het niet lang volhouden.

Oké, ik ben er dus over uit dat ik minder ga bloggen en vloggen. De vraag is alleen hoeveel minder? Ik denk eerlijk gezegd dat ik het vloggen alleen nog maar in het weekend ga doen. Het lijkt mij namelijk totaal niet boeiend voor jullie om te zien hoe ik elke dag opsta en ga werken, en ’s avonds weer thuis kom. Dat voegt niks toe aan alles op youtube. Wel wil ik als er leuke dingen door de weeks zijn, een extra vlog maken.

Met de blog ben ik er nog niet uit. Misschien om de dag een artikel? Of op bepaalde dagen. Sowieso wil ik de foodfoto’s op maandag erin houden, want die wordt het beste bekeken. Ook wil ik nog minimaal 1 recept plaatsen en nog ruimte hebben voor een ander artikel.

Nu ik dit zo allemaal opschrijf, bedenk ik me dat ik misschien in het weekend kan vloggen en doordeweeks kan bloggen. Dus bijvoorbeeld van maandag t/m donderdag of vrijdag een artikel, en zaterdag en zondag een vlog.

Ik ben benieuwd hoe jullie erover denken. Misschien hebben jullie ook nog tips?

Liefs,
Florence

Geef een reactie

