Home

Toffe webshop: Wonen met Lef!

Sinds ik een tijdje geleden deze webshop ontdekt heb, kijk ik er regelmatig op. Hier kan ik me echt helemaal op uitleven. Heel veel dingen zijn echt mijn smaak en ik wil eigenlijk alles bestellen.

Vandaag deel ik mijn favorieten met jullie.

zuiver-klok-marble-groen-goud-aluminium-marmer-25x

Hoe vet is deze klok? I want it!

lef-collections-industriele-vloerlamp-gaas-zilver

Ik ben echt dol op industriële lampen. Hoe vinden jullie deze lamp?

bepurehome-vitrinekast-steel-storage-zwart-metaal

Deze boekenkast heb ik al een laten zien in Inspiratie: boekenkasten. Ik blijf hem echt helemaal geweldig vinden.

hk-living-hangstoel-licht-naturel-bruin-rotan-55x7

Ik weet niet waarom maar ik vind hangstoelen helemaal geweldig. Dit exemplaar is lekker neutraal voor in een kamer.

Om de handdoek in de ring te gooien. Oké die was slecht haha. Wel tof voor op de badkamer.

nlxl-piet-boon-behang-betonlook-concrete6-grijs-9

Ik zou wel graag in mijn eigen appartement 1 muur heel cool willen behangen. Zoals met deze.

snurk-beddengoed-dekbedovertrek-hond-bob-in-3-mate

Kijk dan, alsof er een beagle op ligt te slapen. ZO leuk!

Echt, neem eens een kijkje op http://www.wonenmetlef.nl. Zeker een aanrader!

 

 

Geef een reactie

