Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #11

Welkom bij foodfoto’s #11 alweer. Als jullie dit lezen ben ik net begonnen met mijn eerste dag op mijn werk! Spannend!

IMG_0729

Lekker ontbijten samen met Romy. HAVERMOUT! ❤

IMG_0737

Deze Toscaanse caré van de appie is echt super lekker! Samen met aardappelgezichtjes uit de airfryer en groenten.

IMG_0739

Lunch op school. Iedereen neemt altijd iets mee. Ik at wat vers brood, pastasalade, een chocoladekoekje en lekker fruit.

IMG_0741

Havermout, again 🙂

IMG_0742

TONY, what are you doing with me? Nieuwe favoriet: puur amandel zeezout.

IMG_0752

Geen uitleg nodig 😀

IMG_0756

Ik maakte zelf een vega burger waarvan jullie het recept volgende week kunnen verwachten. Ik vond hem erg lekker in ieder geval!

IMG_0758

Een van mijn lievelingstoetjes!! ❤

IMG_0747

Volg je me al op snapchat? Hier ben ik vooral doordeweeks heel actief omdat ik nu niet meer dagelijks vlog 🙂

 

Een gedachte over “Foodfoto’s #11

Geef een reactie

