Leven·Yoga

Tattoo inspiratie

Een week geleden vond ik tattoo’s nog afschuwelijk, afgrijselijk en ‘niks voor mij’. Wat happend?

Het begon eigenlijk met een plaktattoo haha. Ik had een velletje metallic neptattoo’s bij de action gekocht voor €0,79. Leek me wel leuk voor een feestje ofzo.

Ik deed er eentje op mijn pols en dacht, hé, dit is eigenlijk best wel leuk zo. Ik ben toen inspiratie op gaan doen op Pinterest en kwam echt mooie tattoo’s tegen die met yoga te maken hadden. Dat wil ik ook.

Ja, heel impulsief weer.

Maar hé, inspiratie opdoen kost niks en betekend niet dat ik het meteen ga doen. Ik met er sowieso eerst lang over nadenken van mezelf, want een tattoo zetten moet je echt niet impulsief doen. Zo ben ik er nu, 2 dagen later, al achter dat ik er geen op mijn pols wil. Is me toch iets te zichtbaar en aanwezig.

Ik vind het wel nog mooi een de zijkant van de onderarm, en aan de flank op de ribben. Kijk mee naar mijn inspiratie!

tattoo1

Dit is tot nu toe mijn favoriet. Een lotusbloem. Ik vind de lotusbloem heel mooi bij mezelf passen kwa betekenis. Het staat symbool voor puurheid en zuiverheid, innerlijke groei en het hoogste haalbare op het yogapad: verlichting. Omdat yoga in mijn leven is gekomen in een rot periode in mijn leven betekend het heel veel voor me. Ik doe nu ook niet voor niets de yogadocenten opleiding.

t3

Ook een mooi plaatje van een lotusbloem.

t2

Dit vind ik ook wel een mooi plaatje. Alleen gaat toch mijn voorkeur uit naar de 1e.

t4

Dit bedoel ik met aan de zijkant van de onderarm. Als ik ooit hier een tattoo zou zetten, vind ik dit wel een mooi symbool met een lotus erin verwerkt.

t5

Lijkt me mooi op mijn ribben deze.

t6

Op deze plek dus maar dan kleiner.

t7

Sanskrit vind ik ook prachtig. Lijkt me ook erg mooi aan de zijkant van de onderarm.

t8

De tekens van de chakra’s. Lijkt me ook mooi op de enkel of aan de zijkant van de onderarm. Eentje dan hé, niet allemaal haha.

t9.jpg

Misschien iets als Namasté zo in het sanskrit op mijn onderarm. (dit is trouwens niet Namasté, gaat puur om de plek en het idee 😉 )

t11

Breath in het sanskrit. Mooi!

t10

Oké, dit zou ik echt niet willen maar ik vond het zo grappig dat hij er toch bij moest. Gewoon de hele zonnegroet getatoeëerd. HAHA wel stoer.

Heb jij een tattoo? Zo ja, wat voor iets?

Liefs!

 

Geef een reactie

