Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #12

Hello good morning! Afgelopen week was een stuk drukker! Ik ben begonnen met werken! Ik heb het ontzettend naar mijn zin op het werk. Kijk mee naar wat foodfoto’s.

IMG_0766

Omdat Raymond en ik afgelopen dinsdag 2 jaar samen waren zijn we gaan uiteten bij restaurant Mediterraneo in Maastricht. Dit restaurant is een aantal jaar terug de beste Italiaan van het land geweest. Ik was er al eens geweest, Raymond niet. Heerlijk hebben we gegeten. Dit was mijn voorgerecht: gegrilde groente met mozzarella di buffalo en een soort pestosausje.

IMG_0767

Mijn pasta was echt JAMMIE! gewoon hele simpele tomatensaus met basilicum, parmezaanse kaas en mozzarella. Toch kunnen die Italianen zo iets simpels echt verrukkelijk maken. Geef mij nog zo een bord! ❤

IMG_0772

Lekker gewokte groente en vegetarische kipstukcjes met rijst.

IMG_0780

Tussendoortje op het werk! 😉

IMG_0783

Vrijdag besloot ik dat ik de vulling voor de wraps los op tafel ging zetten zodat iedereen erop kon doen waar hij zin in had. Dit was goed bevallen!

IMG_0784

Wrap ingesmeerd met pesto, gevuld met vegetarische kipstukcjes (in tomatenpuree met kruiden), prei, paprika, mais, kidneybonen en parmezaanse kaas.

IMG_0793

Als ik geen tijd ’s ochtends voor het werk heb om nog havermout te maken neem ik graag vanilleyoghurt met muesli.

IMG_0855

Geklopte eitjes met champignons op brood. Lekker simpel zaterdagmaaltje.

IMG_0857

Als je de havermout even laat staan en dan zo een laagje bovenop krijgt! ❤ Lekker!

Een gedachte over “Foodfoto’s #12

Geef een reactie

