Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #13

Goedemorgen!

Als jullie dit lezen is mijn werkweek weer begonnen, en ik vind het helemaal niet erg. Hopelijk heb jij ook een baan of studie waar je met plezier naartoe gaat.

Kijk mee naar de foodfoto’s van afgelopen week!

IMG_0858

Mijn ontbijt (havermout) versus leftover chinees ontbijt van Raymond haha

IMG_0862

OMG! Serieus deze Oreo is echt de beste Oreo ever. PEANUTBUTTER! Er is nu deze week bij kruidvat ook eentje met echt alleen pindakaas, die ga ik ook eens halen, kijken welke lekkerder is.

IMG_0863

Met Koningsdag zijn Raymond en ik lekker in de stad wat gaan eten. We begonnen allebei met een aspergesoepje. Ik wilde zo graag aspergesoep dat we ergens zijn gaan zitten waar ze dit hadden haha.

IMG_0864

Hmmm het hoofdgerecht was ook echt bovenverwachting lekker. Tortellini met spinazie ricotta vulling met een heerlijke tomatensaus met rucola en zongedroogde tomaatjes.

IMG_0865

Dit gerecht maakte ik ook nog deze week. Het was een farfalle met een romig saus met champignons, kleine tomaatjes, basilicum, geroosterde amandelen en pijnboompitjes en kookroom. Jammie!

IMG_0869

Ik had weer eens een pak Quaker Golden Syrup havermout gekocht, af en toe vind ik dat erg lekker ipv mijn chocolade havermout, en Raymond nam dit bakje mee. Ook Golden Syrup havermout maar dan met extra eiwitten.

IMG_0876

Ik probeerde deze vegetarische paté op mijn brood. Woensdag verschijnt er een uitgebreide review op mijn site! 🙂

IMG_0878

Hmm.. dit zit er een beetje warrig uit haha. Het is couscous met paprika, tomaat, champignons, kipstukcjes, basilicum, pesto en wat parmezaanse kaas. Beetje bij elkaar geraapt maar was erg lekker en voedzaam.

IMG_0879

Mijn vader neemt elke week een verse haverkoek mee hihi. Lekker met stukjes chocolade erin! Ik wil ze echt eens zelf maken.

IMG_0873

Geen food haha. Laten we afsluiten met deze foto. Het paard waar ik deze week op heb gereden. ❤

Fijne week! XX

Geef een reactie

