Favorieten

Favorieten van april

Het is alweer mei jongens. Ongelofelijk maar het gaat toch snel allemaal. Ik vond het leuk om een aantal favoriete van de afgelopen maand op een rijtje te zetten. Kijk mee! 🙂

Breaking-Bad.jpg

Serie
Ik ben nog bezig met Breaking Bad. Wat een goede en verslavende serie zeg! Wel echt totaal anders dan wat ik had verwacht voordat ik hem ging kijken, maar daarom zeker niet minder goed.

IMG_0742

Snack
Nieuwe favoriete chocolade: Tony’s Chocolonely Puur Amandel Zeezout! De eerste reep is op, dus ik moet snel nieuwe gaan halen haha. Hij is wel iets duurder dan mijn favoriete van AH eigen merk, maar hij is het zó waard! ❤

9200000051781041

Boek
Meteen toen ik wist dat er een vervolg kwam op Voor Jou, wist ik dat ik hem wilde lezen. Vorige maand kreeg ik hem cadeau van mama en ik ben meteen begonnen. Hij is wel echt totaal anders als wat ik verwachte. Een heel nieuw verhaal wat ik niet zag aankomen. Als jullie een review willen lezen dan laat maar weten!

IMG_0767

Gerecht
De pasta die ik at bij Mediterraneo in Maastricht toen Raymond en ik 2 jaar samen waren op 19 april, zal ik niet snel vergeten. Goddelijk!

IMG_0751

Artikel
Soms ben ik zelf een beetje trots op een artikel wat ik heb geschreven. Zo vind ik bijvoorbeeld mijn artikel over de Vivera Burger een goed artikel geworden en ga ik voortaan mijn reviews over vleesvervangers zo schrijven.

Liedje
Ik heb Causes live gezien op de 3FM awards en ben sinds toen wel meer dan hun muziek gaan luisteren. Dit was denk ik wel mijn lievelingsliedje van afgelopen maand.


Vlog
Ik lig echt serieus in een deuk als ik die kop van Raymond zie in deze vlog. En vooral bij het stukje van I believe in YOU!

LIEFS! XX

 

Een gedachte over “Favorieten van april

Geef een reactie

