Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #14

Goedemorgen! Leuk dat je weer meekijkt naar een nieuwe foodfoto’s!

IMG_0880

Ik begin nog steeds bijna elke dag met havermout. Dit is golden syrup havermout met een lepel lijnzaad erdoor.

IMG_0887

Ik maakte een aspergetaart deze week. Hij was best goed gelukt 🙂 Het recept komt deze week online!

IMG_0889

Macaroni. Mijn comfort food.

IMG_0892

Via instagram had ik een theepakketje gewonnen. Super leuk. Ik ga ze denk ik even reviewen.

IMG_0920

EINDELIJK begint het weer beter te worden. Tijd voor lekker ijsjes! Dit is notenexplosie, echt mega lekker.

IMG_0925

En nog een lekker comfort food maaltijd. Pasta met pesto, champignons, tomaatjes, basilicum en zongedroogde tomaat.

IMG_0934

Theesmaakjes uitproberen. Komt denk ik volgende week online!

IMG_0936.JPG

Dit was echt mijn lekkerste eten van deze week! Geroosterd brood met pesto, rucola en zongedroogde tomaatjes, wat basilicum en dan gegrilde haloumi. Echt genoten!

IMG_0939

Wat ik hier heb zie je aanstaande zondag in de vlog. Het was erg lekker!

IMG_0940

Ik pimp graag mijn broodje kaas op met rucola en het liefste ook nog zongedroogde tomaatjes.

IMG_0941

Gisteren was de Duckrace in Maastricht. Een evenement met eendjes hihi. Het was zo lekker weer dat we weer een ijsje namen. Dit was hazelnoot. Ik kies altijd iets met noten eigenlijk, is echt mijn lievelings.

Liefs! XX

Geef een reactie

