Tags

Thee Tag

Vandaag beantwoord ik de vragen van de Thee Tag! Voor degene die niet weten wat een tag is: over een bepaald onderwerp worden vragen gesteld en deze beantwoord je dan. 🙂

Let’s start!

bm

  1. Losse thee of theezakjes?
    Sowieso theezakjes! Ik heb wel wat losse thee, maar ik pak het nooit omdat ik er heel simpel gezegd gewoon te lui voor ben. Geef mij maar gewoon een kant en klaar zakje.
  2. Sterke thee of slappe thee?
    Hmm.. ik denk als ik dan moet kiezen toch sterke thee. Het liefste natuurlijk precies in het midden maar slappe thee is in ieder geval niks aan.
  3. Wat voor lekkers eet je graag bij de thee?
    CHOCOLADE! Hahaha.
  4. Wat zijn je favoriete merken thee?
    Moeilijk. Gewoon standaard lipton en pickwick en verder heb ik wel eens thee van Clipper.
  5. Drink je op bepaalde tijdstippen specifieke thee?
    Door de dag heen op het werk drink ik altijd de thee die daar uit de automaat komt. Dat is gewoon een standaard smaakje. ’s Avonds drink ik altijd verschillende smaakjes.
  6. Noem je favoriete theesmaken op dit moment.
    Blueberry muffin van Lipton en de groente thee lychee van AH.
  7. Uit welke kopjes of glazen drink je het liefste thee?
    Uit een hele grote mok! In die van mij kan een halve liter thee. Ik heb ze het liefste van Blond Amsterdam. Daar wordt ik blij van. 🙂
  8. Waar moet jou ideale theekopje aan voldoen?
    Zoals ik al zei houd ik dus van hele grote mokken. Verder moet hij van vrij dik materiaal zijn zodat het niet te snel afkoelt. Een vrolijk printje erop en ik ben helemaal happy.
  9. Welke thee vind je echt niet te pruimen?
    Kruidenthee vind ik vies. Sterrenmunt, zoethout en die dingen laat ik echt staan. Bah. Verder vind ik Earl Grey, rooibos, citroenthee en kamillethee ook echt serieus niet lekker.
  10. Wanneer geniet jij het meest van een kop thee?
    Ik denk als ik het heel erg koud heb en niks meer helpt. Dan geeft thee me altijd net weer wat warmte.

 

Welke thee vind jij niet te pruimen?

ta

 

 

Een gedachte over “Thee Tag

Geef een reactie

