Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #15

Tikje later dan normaal, maar alsnog mijn foodfoto’s van de afgelopen week! Kijk mee.

IMG_0944

Oreo dubble delight chocolade pindakaas. Jammie! Ik eet altijd eerst 1 koekje, dan de vulling en dan het andere koekje 🙂 Nu heb ik Oreo gekocht met alleen pindakaasvulling, ik denk dat ik die nog lekkerder ga vinden!

IMG_0956

Ik had voor het eerst springrolls gemaakt. Niet met rauwe groente zoals je veel op internet ziet, maar ik had mais, bonen, vegetarische wokreepjes, sla en champignons. In elke rol deed ik een andere combinatie. Echt heel geslaagd was het. Ik had er ook nog 3 gemaakt voor de dag erna op mijn werk als tussendoortje!

IMG_0946

Beste waterijsje als je het mij vraagt. De aardbeien variant, de peer niet.

IMG_0947

Deze zijn zo lekker. Gewoon zonder iets erop, als tussendoortje!

IMG_0961

Een andere smaak van de gevulde rondo’s/carré’s van Tivall. Niet zo speciaal. Hij proefde echt totaal niet naar spinazie en was wat flauw.

IMG_0972

Bij Raymond thuis aten we heerlijke pasta met pesto en gegrilde groene asperges. Yum!

IMG_0979

Dit. Was. Zo. Lekker. Het is een bodem van merengue en dan een topping van Griekse yoghurt met was vanillesuiker en dan aardbeien. Echt een lekker fris toetje of tussendoortje.

IMG_0987

Lekker wafeltjes als tussendoortje 🙂

FullSizeRender

Ik heb Raymond aan de havermout gekregen. Hij eet het nu wel eens als hij veel moet fietsen.

IMG_0986-1

Lekkere lunchcombi! Kaas, rucola en zongedroogde tomaatjes!

Fijne week allemaal! XX

Geef een reactie

