Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #16

Oooh, deze week stond het foodtruck festival Trek bij ons in Maastricht. Wat hebben we daar genoten zeg. Kijk maar mee.

IMG_0997

Goed bezig! Haha, lekker reep dit. Aanrader als tussendoortje.

IMG_1009

En toen gingen we naar Trek.
Als eerste namen we deze cassavefrieten. OMG, dit was zo lekker. Cassave is een wortel uit de tropen wat je ook wel kunt kennen van cassavechips, een soort neppe kroepoek. Je kunt er dus schijnbaar ook verrukkelijke frieten mee maken!

IMG_1010

Ik nam hierna een overheerlijke piadina, een soort Italiaanse wrap. Hij was gevuld met gegrilde groente, salsa van tomaat en ui, sla en als laatste (het groene) een heerlijke gekruide ricotta. DIT WAS ZO LEKKER! I want it now!

IMG_1011

Ik nam ten slotte ook nog een toetje. Dit was hangop met appel-kaneel swirl, verse appel en ten slotte nog wat bastogne kruimels. YUMMY!

IMG_1017

Lekker random maaltje maakte ik voor mezelf vrijdag. Pasta met spinazie, tomaatjes en champignons en een vegaworstje waarvan deze week een review verschijnt.

IMG_1019

Ik ben echt sinds deze week verslaafd aan zoute popcorn. Elke avond hihi. En ik kocht bij Appie 2 pakken zoute sticks van Bolletje met pindakaasvulling! Ik ben geen fan van die gewone zoute sticks, maar deze moest ik als pindakaasaddict wel even proberen, jammie!

Lekker ijsje gehaald in de stad. Deze was erg lekker! Er zat alleen Griekse yoghurt, blauwe bessen en honing in, verder helemaal niks!

IMG_1022

Zaterdag gingen Raymond en ik nogmaals naar Trek. Ik nam falafel en weer de cassavefrieten, die waren zo lekker donderdag.

IMG_1026

Ontbijtje voor mezelf en ontbijtje voor Raymond 🙂

IMG_1027_60b

Look what I found.. mueslireep met pindakaaslaagje! ❤

IMG_1028

Kijk dan, lekkere pinda’s, gepofte granen en een laagje pindaglazuur. JAMMIE!

IMG_1030

Dit was echt een goede week op het gebied van nieuwe ontdekkingen. DEZE POPCORN! Come to mama!!!

 

2 gedachten over “Foodfoto’s #16

Geef een reactie

