Leven

Lushverslaving

Lush_Logo_640x350

Ik heb een nieuwe verslaving. Lush.

Ik betrapte mezelf toen ik tijdens mijn bezoekje aan de Lush werd gebeld door Raymond en aan hem ‘bekende’ dat ik weer in de Lush was.

Een tijdje geleden schreef ik een artikel waarin in vertelde dat ik alleen nog dierproefvrije producten wil kopen. Elke keer als een product op is, koop ik een dierproefvrije variant. Ik heb mij dus helemaal gevonden in de Lush.

Eerst dacht ik nog, dan koop ik eens wat van Etos eigenmerk, eens wat van The Body Shop, een keer wat van Lush enz. Maar bij het eerste product wat opging ben ik de Lush ingestapt en ondertussen ga ik elke week terug.

Inmiddels heb ik een shampoobar, een facewash, gezichtsscrub, droogshampoo en toner van Lush. Op mijn wensenlijstje staan sowieso al een gezichtscrème, conditioner en deodorant, maar deze producten heb ik nog niet opgemaakt.

Ik gebruik de producten echt met heel veel plezier en vind ze erg prettig. Wat ik ook super vind is dat ik elke week keer, haha, zelf mag kiezen waar ik een tester van wil hebben. Zo heb ik dus al de conditioner en gezichtscrème geprobeerd en weet ik welke ik wil kopen als mijne op zijn.

De service in de winkels vind ik trouwens ook echt top. De medewerkers weten je echt veel te vertellen over de werking van de producten en de ingrediënten die erin zitten, zelf vind ik dat erg interessant. Deze week besloot ik ‘even snel’ de Lush in te gaan om de gezichtsscrub te halen, maar uiteraard bleef ik weer veel te lang hangen. Ik heb zelfs een mini gezichtsbehandeling gekregen!

Ik vroeg me af of jullie het leuk zouden vinden als ik reviews ga schrijven over de producten die ik al heb en in de toekomst ga kopen. Let me know!

Liefs xxx

Lush-alg1_origin.jpg

Geef een reactie

