Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #17

Aloha! Laten we deze week eens lekker vrolijk verwelkomen! Een nieuwe, frisse week, vol nieuwe kansen en uitdagingen.

Ik trap de week zoals gewoonlijk af met mijn foodfoto’s. Kijken jullie mee?

IMG_1040

Volgens mij komt het echt NOOIT voor dat ik een week geen pasta eet. Lekker met cherrytomaatjes, zongedroogde tomaat en parmezaanse kaas.

IMG_1068

Hiervan komt donderdag een artikel online!

IMG_1070

Ik weet dat het niet het mooiste gerecht is wat je ooit hebt gezien, en er zijn vast mensen die dit mooier kunnen opmaken, maar trust me, het is echt de moeite waard om donderdag even te komen spieken.

IMG_1074

JAMMIE. Pindakaas! Lekker tussendoortje.

IMG_1032

Random snelle maaltijd. Wel altijd lekker šŸ™‚

IMG_1065

Nasi eten en een nieuwe vleesvervanger testen. Komt deze week een review van!

IMG_1072

Lekker muntthee op school. Zoals je op de achtergrond kunt zien waren we moodbords aan het maken.

IMG_1073

YUM! Geroosterd brood met pesto, kaas, zongedroogde tomaat en rucola. Perfect.

IMG_1077

Raymond en ik sloten de week gezellig af door te gaan eten in de stad. Ik wilde al een tijdje bij een Indiaas tentje gaan en nu zijn we er eindelijk geweest. We kregen hier papadum met verschillende dips.

IMG_1079

Links is mijn gerecht, paneer mahki. Paneer is een Indiaase kaas. Raymond had iets waarvan ik de naam echt niet meer weet. Het was in ieder geval met lamsvlees, en dan met lychee, mango, kokos en amandel. Dat was echt een zoet sausje, niets voor mij. We hadden we lekker rijst en wat naanbrood bij. Echt genoten.

Geef een reactie

