Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #18

IMG_1162

Zoals je ziet is de foodfoto’s deze week een dagje later dan normaal. Ik ben dit weekend op yogaweekend geweest met mijn opleiding en dit was behoorlijk intensief. We zijn op vrijdagavond gegaan en ik ben tot zondag 14:00 daar gebleven. Het programma duurde eigenlijk tot 16:00, maar ik ben na de lunch vertrokken. Voor de lunch ben ik gaan slapen, zo moe was ik, en ik voelde gewoon dat het genoeg was geweest.

Het was wel een behoorlijk leerzaam weekend, zowel op yoga gebied, als op persoonlijk gebied. Ik ben mezelf weer even tegengekomen en moest af en toe een stapje terug doen om mijn grenzen te bewaken, iets wat ik heel moeilijk vind. Toch ben ik uiteindelijk best een beetje trots hoe ik het weekend heb doorstaan, met alle moeilijke momenten.

Goed, genoeg over mijn weekend. Laten we eens even wat foto’s van afgelopen week bekijken.

IMG_1170

Simpel maaltje gemaakt, vegaburger (morgen in de review!), erwtjes en aardappelen.

IMG_1159

I love couscous! Ik eet het alleen niet zo vaak, mijn ouders vinden er niks aan. Gelukkig Raymond wel dus als we samen eten kan ik lekker couscous maken. Jammie met champignons, paprika, tomaatjes, specerijen en feta!

IMG_1118

Dit weekend hebben we met zijn allen buiten gekookt. Iedereen maakte met een klein groepje een recept. Was echt heel erg leuk om te doen.

IMG_1119

Dit was voor mij het lekkerste van die avond. Champignon gevuld met notensalsa. Ik ga hier een beetje mee spelen thuis en dan het recept delen met jullie!

IMG_1125

Dit maakte ik samen met een meisje, een feta-olijven cake. Echt erg lekker, en dat zegt iemand die niet van olijven houdt!

IMG_1081

Havermoutje!

IMG_1085

Kijk dan, een babychampignon!

IMG_1086

Een week zonder pasta is een week niet geleefd. Dat is mijn levensmotto.

IMG_1098

Nog meer erwten hihi. Krieltjes vind ik zo lekker af en toe. En een vegading van Valess, volgende week online!

IMG_1132

Jammie! Ik moest een half uur wachten op het station šŸ˜¦ Mezelf toen maar getrakteerd op een heerlijk ijsje.

Wat is het lekkerste dat jij deze week hebt gegeten?

Geef een reactie

