Home·Leven

Wishlist juni 2016

Ik heb volgens mij wel eens eerder inspiratie/wishlist artikelen geschreven. Ik merk dat er weer een aantal dingen zijn die ik graag wil hebben… haha lekker materialistisch Florence.

Ik merk wel dat het allemaal in het hoekje zit van yoga, meditatie en natuurlijke cosmetica. Laten we snel gaan kijken!

Mooie edelsteenhanger van MASJewelz. Op de site staan de betekenissen van de stenen uitgelegd, ik vind ze echt prachtig. Online bestelbaar bij oa. MoreChoice.

 

Een meditatiekussen. Ik ben het tijdens mijn yogaweekend toch wel gaan waarderen. Het zorgt toch wel voor een comfortabele zit. De eerste is van Meditatie Tools de tweede van yogamat-online. Een halve maanvormige lijkt me best praktisch omdat ik in kleermakerszit zit.

Lush hebbedingen. Eigenlijk wil ik de hele Lush wel leegkopen. Dit zijn echter de dingen die nu het eerste op gaan zijn, en dat is mijn regel, eerst alles thuis opmaken en dan pas nieuw kopen (bij lush :)). Als eerste zie je deodorant, ja echt waar. Dit is echt een stuk milieuvriendelijker dan een spuitbus. Ik vind het wel spannend moet ik eerlijk zeggen, ben benieuwd of het goed werkt. Daarna denk ik dat mijn conditioner op gaat. Van de American Cream heb ik al een tester gehad, die vond ik er prettig. Toch laat ik me dan ook even informeren over de andere conditioners die ze hebben.

Twee dingen die dan weer totaal niet aansluiten bij bovenstaande producten. Ten eerste de schoenen van bij Loavies, al uitverkocht in mijn maat sinds ik ze wel hebben, uiteraard. En de cactusblouse van Sissy Boy, die ik veel te duur vind haha.

Op het gebied vaan woonaccessoires wil ik deze klok van Zuiver echt mega graag. Raymond vindt hem ook mooi dus die komt in ons appartement te hangen (zodra we er een hebben haha). Ook wil ik nog steeds mega graag een hangstoel hebben. En plek om hem op te hangen.

Ten slotte, iets wat echt niet op mijn lijstje mag ontbreken: pindakaas en amandelpasta! Ik ben echt in een korte tijd helemaal verslaafd hieraan geworden. Elke dag komt het wel ergens terug in mijn eetpatroon. Laatst ontdekte ik deze webshop en ik wil hier toch wel graag de pindakaas met stukjes pure chocolade van proberen.
Amandelpasta staat ook altijd op mijn wishlist. Ik vind het vrij duur (in verhouding met pindakaas) en heb het daarom lang niet altijd in huis. Af en toe trakteer ik mezelf op een potje.

Eigenlijk is het niet eens een lang lijstje vind ik. Als jullie daar anders over denken dan hoor ik het graag haha.

Liefs xx

Geef een reactie

