Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #19

Hello monday! Tijd voor een nieuwe foodfoto’s. Al weer de 19e week dat ik dit doe. Echt gek.

IMG_1173

Laten we beginnen met PINDAKAAS! Because I love it! Ik kan er echt geen genoeg van krijgen.

IMG_1187

Lekker rozen yoghurt ijsje met aardbeien en chococrispies. Echt lekker.

IMG_1183

Netflix en popcorn!

IMG_1174

Lekker lunchen aan het water in het zonnetje.

IMG_1176

Deze notenreep kocht ik bij de Action. Met pinda’s, amandel en kaneel. Ze zijn echt heel erg lekker en in verhouding niet zo duur.

IMG_1185

Bami.

IMG_1182.JPG

Mega duo danoontje! Wie vind het niet lekker? Dit is aardbei én banaan! ❤

IMG_1191

Deze popcorn heb ik al eens laten zien. Ik vond in een winkel een portieverpakking dus nam ik die mee naar het werk. Lekker tussendoortje.

IMG_1194

Broodje vegetarische shoarma. Komt deze week een review van online.

IMG_1195

Deze pudding blijft echt mega lekker.

IMG_1186

Ik ging weer naar de Lady’s night in de bioscoop. Lekker zoute popcorn bij de film. Ik ging trouwens naar Me Before You, de verfilming van mijn lievelingsboek ‘Voor Jou’. Echt een super mooie film.

IMG_1190

Laten we dit artikel afsluiten met een mooie wijsheid die op mijn thee stond deze week. Het was de chocotea van YogiTea. Ik ben matig enthousiast over deze thee. De smaak is wel lekker, de geur al helemaal, maar hij is wel behoorlijk zwak van smaak.

Een gedachte over “Foodfoto’s #19

Geef een reactie

