Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #20

Hello people! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Ik heb dit weekend hard gewerkt in het huis van mijn beste vriendin. Zij gaat verhuizen dus we zijn veel aan het opruimen en dingen uit elkaar aan het halen.

Ondertussen heb ik natuurlijk veel gegeten haha. Kost veel energie dat opruimen 😉

Kijk maar mee.

IMG_1197

Lekker ontbijtje. Vanille yoghurt met cruesli en noten.

IMG_1198

Ik heb iets nieuws ontdekt door Natalie. Krentenbrood met pindakaas! ❤

IMG_1201

Vega burger (komt nog online), aardappeltjes uit de oven en broccoli. Simpel maar lekker.

Van deze snelle bloemkoolcurry stond donderdag het recept online!

IMG_1212

Dit ben ik veel aan het eten haha. DANOONTJE IJSJE! ❤ Wie vindt dit niet lekker?

IMG_1214

Maiswafels (véél lekkerder dan rijstwafels) met pindakaas op het werk.

IMG_1218

Balvita. Wel lekker als tussendoortje, ik snap alleen niet dat ze dit als ontbijt promoten. Dit is toch geen fatsoenlijk ontbijt mensen.

IMG_1223

Geen week zonder pasta 🙂

IMG_1225

Bami met groenten en een gebakken eitje. Heeft me zeer goed gesmaakt 😀

IMG_1226

Sinaasappel en maiswafels met amandelpasta (nóg beter dan pindakaas!)

IMG_1227

Deze blijf ik lekker vinden, wel echt die met aardbei!

IMG_1203

De vegetarische hamburger van de Lidl met andijviestampot.

 

IMG_1206

Heeft geen woorden meer nodig toch?

 

Geef een reactie

