Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #21

Goedemorgen. Ik had een drukke week voor mijn gevoel. Mijn planning zat vol van maandag tot en met zaterdag. Zaterdag op school was ik dan ook zo moe dat ik iets eerder naar huis ben gegaan.

Ik heb natuurlijk wel lekker gegeten! 🙂

IMG_1232

Ik heb zelf een keertje bamisoep gemaakt. Ik vond het wel lekker maar het kan veel beter.

IMG_1233

We kochten bij de Jumbo deze crème brûlée magnums, waren wel lekker maar niet voor herhaling vatbaar.

IMG_1234

Elke dag nog steeds mijn havermoutje <3. Als het dadelijk warmer gaat worden zal ik toch echt moeten gaan switchen naar yoghurt met muesli, dan wordt dit echt té warm helaas.

FullSizeRender

Ik moest afgelopen week vaker ’s avonds werken, dus toen ik thuiskwam had Raymond al lekker gekookt! Falafel met gebakken krieltjes en boontjes. Hij had de boontjes echt heel lekker gemaakt met sojasaus en sesamzaadjes.

IMG_1242

Simpele pasta met tomaatjes uit de oven, halloumi, rucola en pijnboompitjes.

IMG_1246

En een lekker ijsje na. Liuk ijsjes! Super lekker citroenijs.

IMG_1260

Dit vond ik een zeer geslaagd maaltje, in welgeteld 10 minuten in elkaar gedraaid. Couscous laten wellen, ondertussen champignonroerbakmix bakken en wat kleine tomaatjes erbij. Lekker kruiden en feta erdoor en ten slotte mengen met de couscous.

IMG_1261

Dit ijsje was minder succesvol. Framboos-Lime van Jumbo eigen merk. Saai.

IMG_1264

Lekker tussendoortje op het werk. Deze is goeeehoeed!

IMG_1267

Op school lunchen we altijd met van alles en nog wat. Iedereen neemt wat mij. Altijd erg lekker en volledig vega! 🙂

IMG_1268

Beetje Bailey spam op zijn tijd mag best, toch? 😉

Geef een reactie

