Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #22

Hi!

Mehh, het weekend is alweer voorbij jongens :(. Hebben jullie iets speciaals gedaan? Ik ben zaterdag naar school geweest en zondag heb ik lekker rustig aangedaan en afgesproken met een vriendin. De rest van de week heb ik gewerkt.

Komende week wordt iets relaxer, dan heb ik donderdag lekker vrij en het hele weekend vrij! Ik kijk er nu alweer naar uit haha.

Kijk mee naar mijn foodfoto’s van afgelopen week.

IMG_1269

Ik kocht deze bij de Tuinen want ik was hier al een tijd nieuwsgierig naar. De repen heb ik al vaker op, die vind ik mwah, maar ik bedoel, salted caramel smaak? Ze zijn erg lekker kan ik je vertellen.

IMG_1273

Speciaal voor Raymond, rijst met ‘beef’reepjes in een soort Japanse saus. Was ook goed te doen, al ben ik meer van de pittigere currypasta’s.

IMG_1274

Ik had zelf deze Kikkerwtenburger gemaakt, dus die at ik lekker op met krieltjes en erwtjes.

IMG_1276

En ook dit recept staat al online! Home-made hummus + recept

IMG_1281

Snel maatje na het werken: macaroni met groentjes 🙂

IMG_1285

Oooh yum! Dit zijn amandelen met een gezouten karamel laagje eromheen. Echt heel lekker als tussendoortje.

IMG_1287

Van deze chili komt het recept volgende week online! Hij viel erg in de smaak.

IMG_1295

Nog zo een zakje. De 2e was voor de helft van de prijs hihi. Ik vind ze anders ook vrij duur hoor. Ik zal dit niet snel kopen gezien de prijs.

IMG_1296

Ik heb de laatste weken een lichtelijke hummus/falafel verslaving ontwikkeld. Hier met couscous.

IMG_1297

Rijstwafels met pindakaas en gouden kiwi’s als snack! ❤

IMG_1303

Donderdag online! 😀

IMG_1306

En we eindigen met een pasta’tje. Dit is wel bijzondere pasta hoor, namelijk gemaakt van linzen. Ik was er toch wel erg nieuwsgierig naar. De smaak is niet echt veel anders dan gewone pasta als je het mij vraagt. Maar wel lekker voedzaam! 🙂

Geef een reactie

