Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #23

Een dagje later dan normaal, ik heb dit weekend namelijk even écht weekend gevierd, zonder laptop. Maar we verschuiven gewoon alles een dagje 🙂

Kijk mee!

IMG_1321

Aardappeltjes uit de oven, vegaburger en tomaatjes uit te oven, simpel maar heerlijk 🙂

IMG_1327

Ik gebruikte vorige week de Shahi Paneer Korma saus. Ik deed er bloemkool en tofu in. Ik vond het wel goed te doen, maar ik zou het absoluut niet nog eens kopen. Veel lekkerder om die dingen zelf te maken. Raymond vond het maar niks.

IMG_1333

Groenteschijf testen van Aldi (snel online 😉 ) met rijst en gewokte groente.

IMG_1336

Nog steeds mijn vertrouwde havermoutontbijt ❤

IMG_1337

Ooh, dit zag er zo lekker uit. Heel rustiek brood en dan belegd met tomaat, pesto en bepaalde kaas. Ik vond alleen de pesto heel flauw en de kaas minder lekker. Maar OMG de korst van dit brood was echt PERFECT ❤

IMG_1340

Zaterdag zijn Raymond en ik lekker gaan uiteten. We zijn bij een restaurantje gaan zitten waar ze zelf pasta’s maken. Als voorgerecht nam ik een aspergesoepje. Minder geslaagd vond ik. Er zat iets heel heftigs in, ik vermoed iets van kaas, en dit was echt té overheersend.

IMG_1341

Deze ravioli gevuld met ricotta en truffel maakte echter alles meteen weer goed!

IMG_1342

Als toetje zijn we lekker een ijsje gaan halen. Ik nam pistache.

IMG_1344

En zondag nam ik Raymond mee naar Spice of India, YUM! Ik kan hier wel elke week gaan eten. Ik nam de paneer groente curry, so delicious.

IMG_1345

Snel maaltje na het werk gisteren. Bulgur met wolgroente en groenteschijf van de aldi 🙂

 

Op naar een nieuwe frisse week!

Geef een reactie

