Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #24

Goedemorgen! Welkom bij weer een nieuwe foodfoto’s! 😀

Ik heb afgelopen week echt een lekker weekje gehad, lekker rustig qua werk. Ik heb hierdoor goed kunnen uitrusten dus voor mij begint deze week lekker fris. Vandaag moet ik werken om 15:00 tot 20:00. Morgen moet ik naar het ziekenhuis, woensdag werken van 8:00 tot 14:00, donderdag van 8:30 tot 16:00, vrijdag van 8:00 tot 16:30 en zaterdag van 14:00 tot 18:00. Wel voor mijn doen weinig echte rustdagen, maar qua tijden wel goed te doen vind ik zo.

Hoe ziet jullie week eruit?

IMG_1350

Mijn zusje en ik hadden zin in pannenkoeken! Zo geschiede. Mijn lievelingspannenkoek is met abrikozen jam! Wat vind jij het lekkerste op je pannenkoek?

IMG_1351

Ik probeerde deze reep van Just Nuts. Ik was er erg nieuwsgierig naar. Dit is dus een hartige reep.

IMG_1353

De ingrediënten zien er goed uit! Er zit geen zooi in! Alleen maar noten, pitten, honing, kokos en kruiden. Toppie!

IMG_1352

Dit zag ik pas toen ik hem op had. Ze laten zien hoe spicy hij is. Ja, hij was best pittig haha. Wel goed te doen vond ik.

De smaak vond ik best lekker, wel een beetje apart in het begin. Ik zou hem echter niet opnieuw kopen, heb toch liever zoet zoet zoet. 🙂

IMG_1354

Nieuw merk pindakaas proberen. Zeemansboter heet dit merk. Toch weer voor de variant met stukjes rozijn gegaan (in mijn vlog van vorige week zag je dat ik een had gekocht met stukjes rozijn en die viel erg tegen). Deze is wel al een stuk beter. Hier zitten meer en grotere stukjes rozijn in, én wat zeezout, wat ik echt miste in die andere.

IMG_1357

Chili sin carne met een volkoren wrap! 🙂

IMG_1359

Op school wordt tijdens de lunch altijd de tafel helemaal volgebouwd met lekker, vegetarisch eten.

IMG_1364

Mijn go-to snelle maaltijd. Gewokte groente, kruiden en couscous.

IMG_1365

Peanut butter makes the world better 😀

IMG_1366

Gisteren was het zo een lekker weer. Als onderdeel van de lunch namen Raymond en ik een ijsje ;D. Ik had tiramisu smaak, super lekker, en pistache smaak. De pistache heb ik wel eens betere geproefd, maar het was erg geslaagd hoor 🙂

IMG_1368

Ja, we hadden YOLO dag. Ik eet best behoorlijk gezond de hele week, dus heb ik besloten 1x per week een yolo dag te houden, waarin alles mag hihi. We zijn lekker een taartje gaan eten. Ik nam een carrot cake muffin en Raymond een stuk brownie taart.

IMG_1369

’s avonds lekker bbq’en. De gepofte aardappel was erg lekker. Ook was er stokbrood, champignonspiesen, gegrilde paprika, courgette en aubergine, sla met toppings en vlees voor de anderen. Helemaal vol zat ik na gisteren hahaha.

IMG_1371

Vanochtend lekker ontbeten met mijn havermoutje. Deze was op een of andere manier heel fluffy geworden haha.IMG_1372

En terwijl ik dit schrijf smul ik nog even van een zelfgemaakte healthy muffin naar een recept van Rens Kroes en 2 golden kiwi’s.

Zo. Klaar.

😀

Geef een reactie

