Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #25

Hello sunshine! 🙂

Afgelopen week heb ik ondanks dat ik veel moest werken, best een goede week gehad. Ik heb goed mijn rustmomentjes gepakt en natuurlijk lekker gegeten.

De komende week hoef ik maar 4 dagen te werken! Heerlijk.

Kijk mee naar mijn foodfoto’s van de afgelopen week.

IMG_1373

Eindelijk zomer in Nederland! Ik lunchte veel buiten deze week. Lekker met hummus en pindakaas.

IMG_1374

Ontbijtje in de tuin. Genieten.

IMG_1375

Bailey kan niet goed tegen de warmte. Goed blijven hydrateren dus. Ik vind het zo schattig als ze zo uit de hand drinkt. En lief dat Raymond dat doet. ❤

IMG_1376

Zo een heerlijk clean tussendoortje. Maiswafels met pindakaas en golden kiwi!

IMG_1392

I love wraps met hummus en gegrilde groente!

IMG_1393

Serieus, deze nieuwe chips van body en fit shop zijn echt serieus lekker. Hiervoor had ik wel eens een andere variant van ze gehad, die vond ik niet de moeite waard maar deze is echt top!

IMG_1397

Maiswafels met pindakaas ❤

IMG_1402

Yum, friet en vegetarische kroket. Moet kunnen 😀

IMG_1378

Lekker ‘picknicken’ tussen 2 afspraken door.

IMG_1380

Oké, ik ga het zeggen. Dit is echt altijd mijn favoriete eten geweest. MAAR, volgens mij heeft Indiaas eten en lekkere Oosterse smaken dit van de eerste plek geduwd. WAT? Ja serieus.

IMG_1398_66a

Gister maakte ik een heerlijke spread, die donderdag online komt! Stay tuned! 🙂

IMG_1414

Tony’s puur, amandel, zeezout. Just perfect ❤

IMG_1403

PINDAKAAS FOR LIFE!

IMG_1417

Oké, het recept hiervan komt donderdag over een week online. EN DIT WIL JE MAKEN! Zó goed…

XXX

Geef een reactie

