Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #26

Goodmorning!

Oké, afgelopen week was echt AWESOME! Raymond en ik zijn een appartement gaan bekijken en we wilden er graag per 1 september in. Het was nog even spannend want we moesten onze financiële gegeven voorleggen en ondertussen waren er ook nog andere bezichtigingen. Maar, as we speak, heb ik de bevestiging gelezen!! We mogen het huurcontract gaan tekenen! Ik ben zo blij!!

Goed, ik denk dat er vast wel weer wat artikeltjes gaan verschijnen met interieur inspiratie, haha. Maar eerst mijn foodfoto’s van de afgelopen week.

IMG_1421

Ik maakte deze ‘muffins’ met wortel erin. Jammie tussendoortje.

IMG_1422

Mini ijsje! Oreo smaak. Was wel oké, zag er vooral schattig uit.

IMG_1423

Maiswafels met pindakaas en met Aubergine-kikkererwtenspread

IMG_1424

YUM! Gevulde portobello. Ik ga hier nog wel even een receptje van maken want dit was echt heel erg lekker.

IMG_1430

Beste zomerfruit!

IMG_1431

Wraps met hummus, falafel en gegrilde groentes. Simpel en toch een van mijn favoriete maaltjes.

IMG_1432

Samen uit een kom aardbeien eten.

IMG_1435

Meest doorsnee maaltijd ever.

IMG_1448

WATERMELON! Yumyumyum.

 

Het zijn iets minder foto’s dan normaal, maar dat maak ik wel weer goed met jullie 🙂

XX

Geef een reactie

