Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #27

Wauw #27 is dit! Mijn lievelingsgetal, haha.

Raymond en ik hebben vandaag ons huurcontract getekend! Houdt mijn vlogs in de gaten om op de hoogte te blijven rondom het verhuizen.

Nu snel eten kijken, want dat is leuk.

IMG_1478

Gedroogde appel is lekker. Maar pindakaas maakt alles beter. Lekker dippen!

IMG_1495

Dit begint wel een van mijn lievelingsmaaltjes te worden. Wrap met gegrilde groentes en hummus.

IMG_1497

Dit zijn de Smart Bonbons van Body & Fit shop. Ik vind vooral de kokos variant erg lekker. Nu had ik een gemengd doosje besteld. Erg lekker als tussendoortje en ze vullen ook goed. en druiven, maar dat zie je zelf ook wel 🙂

IMG_1498

Ja, die wilde ik jullie niet onthouden. Voor mij mag witte chocolade wel vervangen worden door pindakaas. Marja, wie ben ik.

IMG_1499

Kijk, dat bedoel ik!

IMG_1502

Broccoli soepje met naanbrood.

IMG_1506

Raymond en ik waren gister op de meubelboulevard. Even wezen lunchen bij de Ikea. Ik had de vegetarische balletjes met pilav en Raymond de gewone Zweedse balletjes.

IMG_1521

Mini review! Deze pindakaas is lekker. Ik ben niet bijster enthousiast. Het is voor mij te zoet, je proeft bijna geen pindakaas meer. Het is lekker als broodbeleg, maar absoluut geen vervanger van pindakaas.

IMG_1522

Laten we gezond eindigen deze week 😀

Liefs XX

Geef een reactie

