Eetdagboek·Food

Foodfoto’s #28

Hallo lieve mensen,

Ik heb jullie verwaarloost de afgelopen week, en daar heb ik spijt van. Ik heb er niet echt een geldig excuus voor, alleen het gebruikelijke druk, druk, druk.

Ik maak het goed met jullie met een extra lange foodfoto’s vandaag!

IMG_1523

Ik kocht deze tussendoortjes bij de Kruidvat vorige week. Ik heb de Nuts & Vanilla variant al eens eerder gehad van de AH to go.

IMG_1524

Dit is de Cacao & Nuts. Ik vind de smaak erg lekker, van structuur wel een beetje droog. Gewoon een prima tussendoortje voor mij.

IMG_1526

Ook deze is qua structuur vrij droog. Ik denk dat ik deze het lekkerste vind. De Cranberry en Orange vind ik het minst lekker. Die is ietwat zurig.

IMG_1529

Simpel. Aardappeltjes uit de airfryer, groente en een kaasburger. De burger deed het niet voor mij. Ik heb hem ook niet opgegeten want het was echt to much kaas.

IMG_1534

Maiswafels met PINDAKAAS en hummus.

IMG_1535

Yummmmm, wrap met hummus en gegrilde groentes.

IMG_1540

Deze wilde ik jullie niet onthouden.. ❤

IMG_1547

We waren op Wheels en Bites. Deze frieten waren misschien wel de lekkerste die ik ooit heb gehad!

IMG_1548

Dit was van een Mexicaanse truck. Een broodje met tomatensalsa, vegastukjes en allerlei groentes.

IMG_1549

Verse henna laten zetten ;). We eindigden met een lekker ijsje. Dit waren 2 bollen, echt gigantisch. Ik nam Nut Explosion en Cookies & Nuts. I love notenijs.

IMG_1550

Op een marktje lunchen. Er stond een turks gezin met allerlei lekker eten en álles was vegetarisch :D. We namen een bakje bulgur en ik nam een broodje met tomatensmaak en feta en Raymond had een bladerdeeg pakket met spinazie, ei en feta.

IMG_1560

We zijn ook nog eens gaan uit eten afgelopen week.. 🙂 Bij het restaurant waar Raymond’s broertje werkt. Ik kreeg als voorgerecht gevulde tomaat.

IMG_1561

Van mijn hoofdgerecht heb ik echt genoten. Ik kreeg couscous met gegrilde groentes en feta. Erg lekker.

IMG_1564

Dit was ons tweede (!) dessert hahahaha. We kregen eerst een bakje met aardbeien gemarineerd in balsamico met basilicum en huisgemaakt vanille-ijs, dit hoorde namelijk bij het menu. Toen kwam Raymond’s broertje ons even het betere werk brengen. Deze chocoladecake was echt serieus GODDELIJK! Helemaal zacht van binnen en warm en OMG.. kwijl.

IMG_1581

Voor de balans hé, haha. Een maaltijdsalade met falafel. Raymond en ik gingen na mijn werk even snel naar de stad dus aten we even simpel langs de Maas.

IMG_1582

En weg was de balans :’). Na de salade namen we een ijsje. Ik nam snicker smaak. Ik wacht al heel lang erop om pindaijs tegen te komen. Dit was lekker maar kan veel beter.

IMG_1584

Pindakaas + Nutella. Bam.

IMG_1586

Falafel met quinoa en groentes. Lekker makkelijk.

IMG_1587

Oké, Raymond en ik hebben echt veel gezondigd de afgelopen 2 weken, haha. Dit was een soort crumble/cake met appel. Raymond had met kersen.

IMG_1588

En we sloten die dag af bij een simpele Italiaan.

IMG_1591

PINDAKAAS op krentenbrood is echt lekker joh!

IMG_1501

Doei XX

Geef een reactie

