Eetdagboek

Foodfoto’s #29

Omg, morgen is het eindelijk zo ver! Morgen krijgen we de sleutel van ons appartement en gaan we verhuizen. Ik ben zoo excited!!

Afgelopen week duurde mij veel te lang, ik heb alleen maar nagedacht over van alles rond verhuizen, konijntjes en ons appartement.

Het was wel echt zomer eindelijk, ik heb dan ook veel lichte maaltijden gegeten, en natuurlijk ijsjes! Kijk mee!

IMG_1594

Pasta met aubergine en tomatensaus.

IMG_1595

Komend weekend komt een tasting video van allerlei smaakjes Lindt chocolade online, ik kan alvast verklappen dat dit een grote verassing was. šŸ™‚

IMG_1596

Lekker sapje! Deze zat in de Lekker Verwenbox van de Vegetariƫrs bond.

IMG_1598

Snel eten op het werk tijdens mijn avonddienst. Quinoa met champignons, courgette en falafel. Een van de beste maaltjes tegenwoordig!

IMG_1602

Ice ice baby. Citroen waterijs is all I need bij 34 graden.

IMG_1603

En als we dan moeten eten, dan een salade please.

IMG_1605

Vergeef me voor deze vreselijke foto, haha. Dit waren pizza brood sticks rondjes. Beste omschrijving ooit. Ze waren in ieder geval erg lekker. En op hierna šŸ˜›

IMG_1607

Dit moest een mugcake zijn.. Ik had alleen verwacht dat het wat groter zou worden, vandaar het kommetje haha. Deze is met 2 el pindakaas, 2 el bloem, 1 tl bakpoeder, 2 el plantaardige melk en 1 el agavesiroop. Ik zoek dus nog een beter recept. Het was wel erg lekker, als je tenminste echt van pindakaas houdt. Anders is het misschien wat overweldigend, haha.

IMG_1608

Never enough peanut butter.

IMG_1610

Dit weekend gingen Raymond en ik naar een meer in Duitsland. Vanwege de tropische temperaturen (daar 35 graden). Onderweg erheen at ik deze salade met falafel als lunch, die ik kocht bij de Lidl in Belgiƫ.

IMG_1613

We kochten daar ook deze chipies. We vonden ze niet zo speciaal, smaakt net als bolognese chips.

IMG_1614

Maar met dit uitzicht is dat genieten hoor!

IMG_1615

Soms is het gewoon Ć©cht te warm om te eten. Wij namen lekker ijs als avondeten, haha. Pistache, amandel en pure chocolade!

Omg, volgende foodfoto’s ben ik verhuisd!!

XX

 

Geef een reactie

